diumenge, 9 de maig del 2010

Sortida a plaça les bruixes pujant per Tordera

Ei! bon dia bikers, avui també fent un dia no gaire clar, em pujat a plaça les bruixes pels salts de tordera.Com sempre em sortit puntuals a les 8h de la granja. El ritme ha estat bé sobretot els dels srs.Josep i Santi que marcaven el ritme. A mitja pujada el grup s'ha separat una mica i en Santi,Josep i jo David em pujat a plaça les bruixes, mentres que en Jesus,Ramon i Francisco han girat a la dreta cap al tallafoc.Llavors ens em fet un parell de trucades haveu-re on estava cadascu i ens em retrobat i veient el temps com estava ens em anat a fer un mos a can dieta.Per el cami el sr.David ha tingut un petit problema mecànic al haver-se trencat un raid,però re greu i cap ha esmorçar. I també en sortin el sr.Francisco s'ha donat conte que tenia la roda punjada, ha fet un parell de manjades amb la manja i cap a casa. Fins el pròxim diuemenge ,bikers.Haveu-re si millora el temps i ens deixa fer finalment el corredor.També la setmana que be hi ha carrera copa girona a figueres, que hi ha el sr.Josep que hi corra amb en Pau.I l'altre part de la colla farà una volteta per aqui. Salut i força a les cames,gas! gas! gas!