dissabte, 1 de maig del 2010

Sortida germanor sorpresa i mortirolo

Ei! bon dia, en vista de la previsió del temps que no era gaire clara em quedat una mica més tard a les 8h a la granja per fer una volteta amb el sr.Albert.Ja que ens em desdit del corredor,perdo mes ben dit jo. I veiem el sr. Albert.A que bé i ens diu que també l'altre colla, els nostres amics del gimnas també sorten i em decidit tots junts fer una volteta ja que feia temps que no els veiem. Han començat a fer quatre gotes i tronar una mica però al final ens animat a sortir i em buscat una ruta curta però intensa i divertida.Em pujat el famos mortirolo de st.Susanna i vaixat els salts de plaça les bruixes seguit d'un esmorzar a can dieta,una bona sortida de germanor i bon ambient, amb alguna caiguda i/o caigudes finals d'un sr. per l'acuarios,jaja. Ens veiem el pròxim dia potser demà sino plou també hi haura sortida. Salut i força a les cames,gas! gas! gas!