diumenge, 16 de maig del 2010

Gran sortida al corredor

Ei bon dia bikers, Avui a tocat matinar, El sr.Albert i jo en David em quedat a la granja a les 6:30 per fer el cafe i a les 7h sortir cap el corredor. Em comença força bé una mica cargats amb les motxiles per no quedar-nos sense aigua però tot xino xano cap amunt.De quatre camins a cal xiprer s'ens ha fet una mica llarg ja que al cami hi havia un pam de troncs triturats i vulguis o no haviem d'anar en conte. I un cop passat aquest punt gas a la burra cap a l'erola, st.marti, vallgorguina i amunt al corredor. En aquest punt em trobat els nostres amics de st.cebria, els Jabali-bikers que els em enganxat fet reportatje fotografic i ens ha agafat enveja i també ens han tirat una foto en el seu famos pou que hi ha dins les muralles del corredor. Despré nosaltres em entrat dins el restaurant que teniem com podreu comprobar en la fotografia una autèntica gana de senglars. I despres cap a casa per el tema del ritme de la sortida ha estat força bé tot i que encara aquesta es la primera sortida llarga de l'any i s'ens ha fet una mica llarga, a mi una mica més que el sr.Albert que al final ha tret forces d'on no ni havia i anava força fi. Per altre part avui el sr.Josep i el seu fill Pau anaven a la cursa de figueres, i el sr. Ramon,Francisco i Jesus presuntament han fet una volteta per aqui.Esperem penjar alguna foto i/o noticia al respecte. Ens veiem el pròxim diumenge, salut i força a les cames, gas! gas! gas!

TROFEU CAIXA GIRONA BTT CIUTAT DE FIGUERES