diumenge, 31 de gener del 2010

GRAN SORTIDA AL ROURE CAIGUT

Ei ! bon dia bikers, Avui com sempre em quedat a les 8h a la granja per fer un café,suc,etc. i començar a comentar lo que seria la ruta del dia. Em principi haviem dit d'anar al turó gros,però al estar al dia grisos i encara amb el motor no gaire rodat aquest any em quedat en fer l'arbre caigut de santa Maria del Montnegre que tampoc està malament per anar rodant. El dia despres de la granja ha anat bé el ritme no era gaire fort per anar escalfant,quan em anat pujant st.susanna cap a st.pere de riu s'ha estirat una mica però sense estrevades,el grup es mantenia força junt. Després em anat cap a can pallofa,plaça st.Andreu i Font dels amics fins la intersecció de Horsavinyar i l'arbre ha on em fet una aturadeta per reagrupar-nos una mica després de tanta pujada.En totes aquestes hi han hagut petites estirades d'un i altre però la cosa encara està verda per fer gaires canvis de ritme de moment el nivell de tot el grup està per allà mateix. I em acabat arribant a l'arbre,perdó una miqueta avanç de l'arbre ens em trobat els nostres amics de pineda de mar,Vadó i companyia que ens han rebelat o bé sels hi ha escapat que ja estan buscans nous reptes retar als bikers de l'alt maresme i rodalies,haveu-re quina sorpresa ens prepararan.I tots juntets em arribat al pobre arbre caigut que ja n'havien fet xixines i en queden de moment trossos de troncs tallats.També em pogut comprovar visualment i en directe que per abaix la soca de l'arbre estava o està bastan podrida motius dels quals poder ha caigut. i bé tot tristos de veure l'arbre cap a vall a malgrat cap a la Manduca a fer un entrepar i cap cassa a fer una bona dutxa d'aigua calenta que avui al final com senglars balents ens em quedat a la terrassa del restaurant i al final em agafat una mica de fresqueta esperem no hi aixi cap baixa el proxim diumenge. Salut i força a les cames, Gas! gas! gas!!!! FOTOS ESMORZAR !!! VEURE RUTA!!!! !!!! Amics Pineda btt