diumenge, 24 de gener del 2010

Sortida de germanor ¡¡cap a les roques de can Vinyals!!

Ei! bon dia bikers, La cosa avui ha anat de festa major.Primer una part de la colla ens em reunit com sempre a la granja per fer el cafetó i fer-la petar una mica fins que ha arribat la hora d'anar cap a fustes Esteba ha on hi ha hagut el gran punt de trobada ha on ens em reunit tots. I tots junts cap a les roques, el cami ha estat apte per tots els nivells,hi ha hagut algun tram que l'hem tingut que fer a peu però en general la cosa ha anat molt bé,també em agafat curriols diversos per tot els boscos que ha acabat fent la sortida molt divertida i distreta. Un cop em arribat fins al ultim trencan de les roques em vaixat a peu menys un grupe que s'han atrevit de fer un trocet sobre la bici acabant com tots a peu fins a les roques. Un cop alla baix,em passat per sote les enormes pedres i fent la foto de rigor tots juns encara que per l'espai reduït a sigut dificil capturar a tot el grup que erem. Un cop vistes les roques una part de la colla ha anat a la font del bolet i uns quan han retirat. I despres de la font del bolet que ha estat el cami molt maco.Una part de la colla ens em anat cap a can dieta i la resta cap a casa que avui tenien celebracio al pavelló de can Xaubet ha pineda de mar. Doncs vinga nois haveu-re quan fem una altre trobada. salut i força a les cames. Gas! gas! gas! VEURE FOTOS ESMORZAR !!!!! VEURE RUTA !!!! VEURE VIDEO !!!