diumenge, 26 de setembre del 2010

Una volteta per el castell de Palafolls

Ei! bon dia bikers, avui em començat la temporada per dir-ho d'alguna manera la de rutes més tranquiles per reagrupar tot el grup i reclutar nous membres com per exemple avui el sr.Jose de malgrat i far uns dies el sr.Rafa.Em començat fent una volteta més curta del que en principi teniem previst per culpa del temps. Em sortit com sempre bastan puntuals, sortin direcció st.genis,però a mig cami ens ha començat a ploure i ens em eixuplugat a sota un arbre d'aquells plataners que hi ha a l'entrada de st.genis. I en aquet punt em decidit canviar la ruta cap al castell de palafolls.Començan a pujar per mas carbó i al veure que la pluja mainava vaixant per un curriol i tornan a pujar per els diposit per rematar una mica la ruta i agafar gana.La foto de rigor aquet cop al nostre castell i cap a can dieta per no perdre el costum. Doncs vinga fins el pròxim diumenge,haveu-re on anirem.Salut i força a les cames,gas!gas!gas! FOTOS ESMORZAR!