diumenge, 3 d’octubre del 2010

Sortida de germanor per camins de massanet de la selva.

Ei! bon dia, avui ha sigut un gran dia de germanor de petits i grans en que em fet una mica la volta per els camins de massanet. Em anat tirant tots junts direccio massanet fins ha on fant la fira del ram ha tordera, allà em explicat una mica la ruta que fariem aixi tothom podia anar al ritme que volia i ens em retrobat tots a can dieta a l'esmorzar. Ha sigut un gran dia en que ens ho em passat pipa tan els petits com els no tan petits. Fins la proxima sortida haveu-re qui s'anima anar a la marxa de pineda. Ens veiem a la granja com sempre al voltan de les 8h. Salut i força a les cames,gas!gas!gas! FOTOS ESMORZAR!!

1 comentari:

Unknown ha dit...

Una colla collonuda, espero poder coincidir algún dia amb vosaltres per aquests camins tan preciosos que tenim.

Seguiu així...felicitats.

Victor