diumenge, 7 de març del 2010

2ª marxa a malgrat de mar.

Ei, bon dia bikers! Al final ens em animat una bona part de la colla a la marxa de malgrat de mar i estrenar la roba nova amb el mateix diseny que ens caracteritza. Em començat quedant a la granja com sempre i sortin a les 8h cap a malgrat menys el sr.Ramon que ha volgut fer una volteta més tranquila. La resta ens em anat cap al poligon de can patalina de malgrat de mar on surt la marxa.Em fet alguna inscripcio d'algun membre que no s'havia inscrit i gas! gas! que ja comença la cursa. em anat direccio st.susanna i vinga amunt i avall amunt avall per camints i curriols ben enfangats. fins al final i em acabat com autèntics senglars ben enfangats! ja,ja.

En resum per no extendrem massa una autèntica passada de circuit amb un final d'aquells que dius " Avaaall vaaa!". Doncs vinga fins el pròxim diumenge que ens espera una ruta poder més llarga però també més tranquila. Salut i força a les cames gas! gas! gasss!. CLASSIFICACIONS! FOTOS !