diumenge, 14 de març del 2010

CREU DE CANET

Ei ! bon dia bikers, Avui com no podia ser menys, em sortit a les 8h de la granja de Palafolls, siguen una bona colla i tinguen ja l'honor de tenir entre les nostres files el sr.Santi. També com cada any el primer dia que bé aquet sr. la cosa s'anima i el ritme de la ruta deunidó lo alt que ha estat. Em sortit de la granja direcció st.Susanna per la carretera per on em trobat una bona colla de ciclistes entre ells el sr.Sergi M. que anaven a rodar i nosaltres cap a la muntanya,d'alla em anat cap a la plaça st.Andreu em vaixat per les basures a st.cebria i cap amunt a Vistamar cap a la creu,aquesta pujada com de costum les coses s'han posat molt, però molt calentes i em pujat tots treien la llengua fins adalt. Si hagués hagut podium hauria estat:Manu,Santi,David,Josep,Jesus,Pere,David R i sr.Ramon(sino m'equivoco). I després de la foto de rigor cap avall i cap a tornar per carretera també per no ser menys i rodar i fer kilometres. També a un molt bon ritme per anar amb bicis de muntanya. Un cop a malgrat em parat a esmorzar un entrepar i cap a casa. Doncs vinga fins el pròxim diumenge,gas! gas! gassss!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Good web site.

Scandinavian seo consultant offering low cost all-inclusive service (sokoptimering).
[url=http://www.smotop.se]SMOTop[/url]
http://www.smotop.se/smotopbloggen/