diumenge, 28 de febrer del 2010

VOLTETA PER TOSSA DE MAR

Ei ! bon dia bikers, Avui ha sigut un gran dia de fer kilometres. Em quedat al final tres bikers, jo en David, en Jesus i en Josep i com haviem dit cap a Tossa.Em començat anant cap a can bruno,st.pere del bosc,condado del Jaruko i cap a vall a les alegries.D'alla em començat el puja i baixa fins els diposits de Tossa i vinga avall a fer els salts i cap a Tossa. Un cop allà ens em anat a un bar-restaurant que ens ha aconsellat un biker que trobem tots els diumenges a la granja que va amb un altre colla i ens ha dit que si menja molt bé i la veritat es que té tota la raó, a Can Paco hi fan unes bones botifarres, i lo curios es que si us fixeu a les fotos,per dintre el tenen redacorat amb casetes en miniatura fetes de llistons de fusta,una autèncica feina de xinos. Doncs vinga bikers, fins el pròxim diumenge,haveu-re si ens animem tots a fer la marxa dels nostres veïns i amics de Malgrat de mar tot i no està en massa bona forma en aquets moments. Salut i força a les cames,gas! gas! gas! VEURE RUTA !! FOTOS ESMORZAR !!