dissabte, 27 de febrer del 2010

VOLTETA PER BLANES I LLORET

Ei ! bon dia bikers, Avui ens em escapat el sr.Ramon que li queden pocs dies per ser Pare i jo David. Em començat quedant a la granja a les 8h per variar a fet un suc i una pasta i comentar la ruta del dia.Ens em animat a fer una volteta per blanes i lloret. Em arrancat anant per radera la dibamasa direcció blanes,d'allà em agafat un trencall fins intorfrisa i d'alla ens em enfilat per les muntanyes per la carretera de can Bruno però després de can tarranc em girat a l'esquerra per agafar el cami de cala maria pruna. En aquest punt em anat recta per anar cap al vilar, els diposits de blanes, la pujada de Mexico i cap al cam de cros de can d'aura. A partir d'aqui ens em liat una mica i em acabat a la carretera de vidreres a lloret que em anat seguint fins a l'esglesia de les alegries i pujant per la depuradora per anar cap a st.Pere del bosc i anar agafant el mateix cami de can bruno de tornada. Com podeu llegir la ruta ha estat prou bé per un dia que no es que vulguessim fer una ruta llarga en especial,però allo que vas fent i xerrant la jugada ens ha anat passan els kilomentres i les pujades i ha sortit una ruta prou maca.Aaa! i per cert que ja m'hen oblidava en tornan per la carretera de Tordera a Blanes em vist el sr.Pere massajista de la colla entrenant en solitari amb un sac de patates a l'esquena com en BAHAMONTES. Ens veiem demà a la granja que hi tornem si no plou. Salut i força a les cames,gas! gas! VEURE RUTA !!