diumenge, 12 de juliol del 2009

Ruta per els boscos de santa Susanna(Germanor btt)

Ei! bon dia bikers, Avui em tornat a fer una volteta tranquila per els boscos de st.Susanna i tordera amb un grup de bikers entre tots molt ben avinguts,en total herem cap a 16 bikers. Em començat anant cap a st.Susanna per pla,anant pel poligon de malgrat i agafan després el carril bici. Llavors ens em anat enfilant direcció quatre camins per la pujada esfaltada que hi ha sota el pont de l'autopista i després cap amunt a coll de porc. D'allà ja em anat cap a baix per la trialera,fins el cami de valmanya i trencat cap a la dreta a les basures de tordera i el cami del tallafoc. Un cop ens em tornat a reagrupar, em anat cap avall als camins del cavalls, uns quans que tenien sed, han anat cap al bar Antonio directe i la resta del grup ens em aturat al pont que hi ha amb ruines gairebé avaix del cami dels cavalls. I després cap al bar Antonio que hi ha gana i gana de refrescar-se amb una bona sandi ven fresca! La jornada ha estat molt distesa i amb molt ambient, esperan repetir-la pròximament. De moment per això amb uns quans del grup ja em quedat la setmana que bé per fer un Hostalric per ROCA-GROSSA o un TURÓ GROS,haveu-re al final que fem, però bé. Ens veiem el pròxim diumenge com sempre,Salut i força a les cames. GAS! GAS! GAAAAASSSSSSS!!!!!! FOTOS ESMORZAR !!!!! FOTOS RUTA !!!!!!!!!!!!! VEURE VIDEO !!!!!!