diumenge, 5 de juliol del 2009

3ª EXCURSIÓ AL TURÓ DE L'HOME

Ei ! bikers avui ha estat un gran dia,per tercera vegada hem anat al turó de l'home,ens té ven enganxats.Això si el més segur que no hi tornem fins passat l'estiu. El dia ha començat d'hora,em quedat a les 5:30 al bar de la mariajo,que per mala sort estava tancat.quan em arribat tots em començat a fer la ruta cap a tordera,que en allà si, em trobat un bar obert i em fet un cafeto.I un cop fet cap a st.Celoni,gas! gas!. Durant tot el trajecte em anat a bon ritme i una mica avanç de les 8h ja herem a st.celoni a punt de fer la ascenció al turó. Doncs vinga cap a munt,aqui em baixat una mica el ritme sabent tot el que ens esperava, fins arribar a un tram que s'aixeca una mica, que a partir d'aqui em tornat a anar tirant. Avui el terreny estava molt sec,bastant més que les altres vegades, i ja estavem patin haveu-re si hauria aigua a la cascada de més amunt. I vinga cap amunt,que aqui sempre fa pujada el cami.I de tan en tan anar picant per que no decaiguin les energies,també a comentar que avui no em fet cap parada en la ascenció tret d'una en la cascada, que avui estava completament seca. I quan ja estavem gairebé a la part de d'alt de tot quan falten una mica més de 6km pel cim,em parat al mirador a fer la última foto, i agafar una mica d'aire a la vista tan maca que hi ha i vinga que ja ens queda poc! Quan ja em agafat el tram final el sr.Josep ha començat a apretar i la resta l'hem ceguit una mica fins que em pensat que ja que veniem aqui d'alt calia disfrutar la vista i jo i en Jesus em avaixat el ritme i em disfrutat de la vista amb altres bikers que també la estaven fent,per cert avui ni havia molts. I en Josep que avui anava encés com un ferro roent,s'ha anat picant amb tot biker que se'l posava davant. I bé un cop tots em arribat a d'alt al voltan de les 11h. hem fet la foto de rigor i cap a dinar que hi ha gana,cap a campins. A fer ara el tram de baixada per asfalt que també és molt divertit hi han molt bones vistes. Quan em arribat a l'altura de can pons, primer em aparcat les bicis i despres em anat a un supermercat coaliment que hi ha al costat a on em comprat aigua i algun refresc per repostar que estavem totalment secs de motxilles i botellins.I cap a dinar que hi ha gana,ens em menjat un bons plat combinats de patates,botifarres i lloms amb unes sandis o cerveses ven fresquetes que no sabeu pas lo bé que entraven,jaja. I cap acabar de baixar i cap a casa que ja haviem fet el que teniem que fer. A palafolls em arribat al voltan de les15h. o una miqueta més,que em fet uns refrescos en una tarraseta i em comenta tota la volta del dia amb els mals que em patit cada un (mal de cul,cames,calor,etc..),amb lo que comporta una volta tan llarga,que al final ja no saps com posar-te sobre la bici. Fins el pròxim diumenge bikers,ara ja amb aquesta calor toca voltetes una mica més tranquiletes,jaja. Salut i força a les cames,gas! gas! FOTOS DINAR !!!! VEURE VIDEO !!!!! VEURE RUTA !!!!!!!!!