diumenge, 19 de juliol del 2009

AMUNT! AMUNT! QUE FA CALOR! Cap al turó gros!

Ei ! bon dia bikers, Avui ens em trobat tots els que erem al voltan de les 7 - 7:30 a la granja de palafolls.Hem fet la tartula com sempre de quina ruta seguiriem etc. Una mica més de les 7:30 em engegat motors, uns quans han anat direcció tordera per fer la ruta "valmanya-coll de porc-cavalls de st.susanna i Bar antonio" i la resta "st.genís-plaça st.andreu-font dels amics-turó gros-Roure centenari i bar Antonio" La colla que em anat al turó gros,ha estat molt animada menys alguna punjada d'algun membre que amb la calor ho passa una mica malament.Hi han hagut varis canvis de ritme,també una mica de caminata d'algun que si li ha fet una mica dreta la pujada i alguna escapada amb espring final al bar antonio. Però bé una rivalitat sana,que fa que hi haixi sempre un ambient distés i perqué no,una mica competitiu. Per cert, emb vist com podeu observar en la foto,que estan reconstruïn l'ermita de st.maria del montngre.Situada en front mateix de l'arbre centenari.Pel nostre gust,perd una mica la gracia que ho faixin amb maons,amb lo bónic que seria amb pedra.Però bé millor això que res. Com podreu veure els dos grups ens em retrobat al bar Antonio, ha on ens em explicat mutuament les anecdotes de la jornada i també planificar pròximes rutes, com la que farem la setmana que be,que anirem a mallorquines o poder depen com a can badó que m'han dit que si esmorza molt bé. Ens veiem el pròxim diumenge, Salut i força a les cames.Gas! gas! gasss! FOTOS ESMORZAR !!!! VEURE RUTA !!!!!!