diumenge, 26 de juliol del 2009

Cap a esmorzar a mallorquines,gas! gas!

Eiii ! bon dia bikers, Avui ha estat un dia del quen se'n pot dir rodó. Em tingut puntualitat,el mati hi havia fresca cap a mallorquines,em arribat avanç del previst a les 9h i poc i el ritme ha estat més que òptim. -Em començat tot xino-xano fins arribar a tordera,allà l'hem travessat pe anar direcció el poligon i atravessar la via direcció maçanet. Aqui em fet le uniques rampes que hi ha en aquesta ruta,fins arribar a maçanet de la selva. Fins arribar a maçanet el ritme era força alt amb algunes disputes del turons. Un cop a maçanet l'hem travessat per baix direcció sils,per on hi ha els aiguamolls. i d'allà cap a esmorzar a mallorquines. I un cop esmorzats cap a casa. L'unic que em trovat en falta en aquesta ruta és lo bé que s'està en el bar antonio a malgrat amb aquelles sandis tan fresquetes que hi ha sota la sombra amb l'aire del mar i també la falta d'alguns membres de la colla que estan faltan últimament. Fins el pròxim diumenge bikers,Salut i força a les cames. FOTOS ESMORZAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!! VEURE RUTA !!!!