diumenge, 2 d’agost del 2009

VINGA ! canya,canya cap al llac i amunt,amunt a Roca-Rossa!

Ei! bones bikers, Avui ha sigut un dia molt intens,en quan a ritme i la ruta deunidó lo dureta que s'ha fet. Em començat a la granja com sempre,però avui tots em anat tard i no em fet el tradicional café,em començat a engegar motors directament cap a st.susanna i cap amunt a l'erola ha on ja em fet les primeres batalles i canvis de ritme per arribar a totes les pujades,rampes,hermites primers.Els podiums avui han sigut molts,amb la tornada del sr.Oscar que sembla que ja torna ha estar en plena forma. De l'erola em anat a l'esplai i d'allà cap a baix al llac de la brinxa o st.marti. I cap a vall d'aventura fins el cami planer que hi ha al voltan de la autopista Ap-7.S'ha de dir que el cami es més facil del que ens esperavem,en quan a croïlles i terreny de la pista,em vaixat molt bé i força ràpid. I un cop abaix direcció hostalric ha agafar el cami de la ascenció ha roca-grossa.Quan ja l'hem trobat i em començat a fet l'ascenció ja hi ha tornat ha haver-hi aquella tensió(mirades de tothom que controlaven l'adversari),i cap amunt. A mig tros em trobat els ginetas que estaven baixant pel mateix cami.En aquet punt em fet una parada i em petat la xerrada una mica i un altre cop cap amunt que encara queda un bon trosset per arribar adalt. I un cop adalt ja tots cansats em anat baixant per les ferreres i cap a un bar de palafolls a fer una sandi fresqueta i un vermutet que ja ens l'hem guanyat avui. Fins el proxim diumenge bikers,suposem que anirem cap a la zona dels nostres amics jabali-bikers.Si anirem cap a sant cebria a fer unes quantes rampes que per aquella zona tampoc es queden curts. Salut i força a les came,Gas! gas! gas!!! VEURE RUTA!!!!!