diumenge, 19 d’abril del 2009

PUJADA A CADIRETES !! "AMUNT,AMUNT"

Ei ! bon dia bikers, avui ha estat un gran dia, tan pel temps que ens ha fet(un sol esplendit),com per la sortida. Em començat una mica tard,es sr.Victor se li han enganxat el llençols i em sortit al voltan de les 8:15h.I em anat tiran cap a tossa tot xino-xano però sense descans. Un cop alla em fet una paradeta per treure roba i preparar-nos per la ascenció del sr.puig de cadiretes. De bon principi ja ni han agut tres(srs.Victor,Josep i Jesus) que han anat pujant a bon ritme, mentres que la resta(srs.David,Ramon i Francisco) de la colla em pujat a un ritme més tranquil gaudint de les bones vistes que hi han mentres es puja. Un cop adal ens hem fet les fotos de rigor i cap avall que fa vaixada que aquesta patina i es bastan divertida si no caus. Mentres baixavem ja hi ha agut la punjada de roda del sr.Josep que s'ha pogut reparar ràpidament i seguir el descens.I un cop avaix em anat al centre de tossa a fer un esmorzar i veure com passaven els marxistes.Que avui feien una marxa a peu,que deunidó la participació que ha tingut. I un cop acabat l'esmorzar,cap a casa que es fa tard,però mentres agafavem les bicis em tingut la segona punjada de roda en aquest cas del sr.Ramon.En aquet cas em tardat una mica mes que em tingut problemes amb les cameres.Ni ha agut dos de dos de la colla que portavem cameres defectuoses,al final l'hem pogut arraclar i cap a casa. Fins el pròxim diumenge bikers,Salut i Força a les cames.
VEURE RUTA !!!!