diumenge, 12 d’abril del 2009

SORTIDA AL CORREDOR "una mica humida"

Ei! bon dia bikers, Això de bon dia només es un dir... Avui em començat molt il.lusionats per la ruta que voliem fer,em quedat a les 7:30 com de costum a la granja per fer el cafetó i comentar una mica la ruta del dia.I a les 8h enjeguem motors cap el corredor.El dia ha arrancat enboirat per tampoc semblava tot i les prediccions que hagues de ploure massa.I em anat fent cap amunt, baixant de horsavinyà cap a l'esplai ens em trobat els companys de sant cebria,que ells anaven direcció l'erola. Un cop passat sant marti,més o menys era ja al voltan de les 10h. hem fet un petit mos(unes barretes). I anar seguint fins a Vallgorguina, a aquesta alçada o poder una miqueta avanç ens ha començat ha ploure amb poca intensitat i ens ha començat a replantejar si feiem mitja volta o continuar, però com bons biker em anat cap a l'objectiu(El Corredor). I res un cop passat Vallgorguina cap a munt al corredor, en aquesta zona ja hi havia zones on la pluja picava una més fort, però nosaltres cap amunt. I un cop adalt ens hem fet unes fotos de rigor per demostrar que hi haviem arribat i cap a dinar. En principi voliem dinar allà mateix, però ja estava complert i em anat a dinar a Valgorguina a "Cala Lola". I cap a casa, l'unic que a la tornada com em vist que no amainava la tormenta em fet una mica de trampa i ens em anat a arenys de mar a agafar el tren, que no es qüestió d'anar tot el dia molls i arreplegar un bon costipat, que el cap de setmana és molt curt i s'ha d'anar a treballar. Fins el pròxim diumenge bikers,esperem que el diumenge que be, faixi més bon temps. Salut i foça a les cames, gas! gas! gas! VEURE RUTA ! FOTOS DINAR !!!!

1 comentari:

SMD ha dit...

A veure si posem la cronica, que volem informació de primera ma!!!!!!