diumenge, 26 d’abril del 2009

CREU DE CANET

Ei ! bon dia bikers,Avui ha estat un gran dia, em anat fins a la creu de canet, que feia molt que no hi anavem.
La sortida ha estat molt bé, una mica marcada per l'aigua,hi havia estones que plovia bastan i estones després que sortia el sol.La jornada també ha estat marcada per el dopatje de serts individus de la colla.Que es prenien una mena de sobre vitaminics.Però res que no hi hagués problemes en els control antidopatje,ja,ja,ja. -Bé em començat cosa rara puntuals a les 8h a pedalar, tot xino-xano cap a st.genis.D'allà ens em anat cap a st.susanna per st.pere de riu.En aquet moment ja ha fet un bon rujat.Un cop a aflujat cap a d'alt de la plaça st.andreu que ja s'ens passara la fresca.I un cop ens em reagrupat tots.Cap a vall pel camí de les torrenteres a st.cebrià. Un cop em arribat a st.cebrià la cosa s'ha començat a escalfar.Primer el sr.Josep ha anat marcan el ritme durant un bon tros de la pujada i anabem seguin a rebufo en David,Santi,Jesus i Victor.A la resta ja els hi haviem deixat una miqueta de distancia.Quan ja anavem a 1/4 de la pujada el sr.Santi ha imposat el seu ritme fins adalt de l'esfalt i el grup capdavanter l'hem pogut seguir a dures feines.A dalt de la pujada esfaltada,ens em reagrupat i em seguit cap a la creu.Quan estavem arriban a la creu, un del grup a dit"podium,podium" i tots em apretat menys algun que s'ha despistat al no saber que passava.A la creu la cosa a quedat així:Primer i Segon lloc David i Jesus(em arribat junts), 3-Josep,4-Santi i seguit de la resta del grup.Bé com podeu llegir una jornada bastan intensa, també s'ha de dir que no pot ser menys a les portes del que ens espera la setmana que bé.PALAFOLLS-TURÓ DE L'HOME. Haveu-re si tenim sort,força i salut per aconseguir-ho.Fins la setmana que bé, Salut i Força a les cames,perdó MOLTA FORÇA A LES CAMES!!!! VEURE FOTOS ESMORZAR! VEURE RUTA !!!!