divendres, 1 de maig del 2009

Sortida coll de porc(Sortida del turó de l'home supesa per pluja)

Ei ! Bon dia bikers,Avui em quedat i sortit més aviat al volguer fer la sortida al turó de l'home.Em quedat a les 6:30h a la granja a on em fet el cafetó i la pasta, mentre estan miran el temps si parava de ploure.Ens em quedat a la granja fins al voltan de les 7h. quan ens em disposat a posar-nos en marxa cap a l'erola.
Mentres anavem fent camí hi avia estona que apretava la pluja més que d'altres però sense parar. I quan estavem entre quatre camins i coll de porc anavem fent valanç si continuar la ruta programada o cancelar-la. I al final al trovar-nos molls com anecs i veïent el temps que no aflujava em decidit cancelar-la i anar a esmorzar cap a can dieta i fer-nos passar el fred. És millor fer aquesta ruta un altre dia que fes més bon temps que la disfrutarem més i la farem més agust que no fer-la avui i anar petin tota la estona. Fins el pròxim diumenge bikers,Salut i Força a les cames i si es pot demanar una mica de sol,jaja. fotos esmorzar !!!