diumenge, 2 de novembre del 2008

SORTIDETA HUMIDA !

Bon dia bikers!
Això de bon dia també és una mica relatiu.Avui els sr.David,Pere i Victor em sigut com sempre a les 8h del mati a la granja de Palafolls.La resta s'han quedat a casa dormint calentets dins els llençols del llit.Dels que herem a la granja el sr.David i Victor ens hem animat encara que fes quatre gotes a passan-so bé amb la bici cap els corriols del castell que els tenim avandonats.Sempre busquem el que no tenim anant per tots els pobles del voltan i dies com avui que no donen ganes d'anar lluny descubrim que zona del turó del castell medieval de Palafolls dóna molt de si. -Per començar em pujat per els diposits,per fer passar el fret i engrescar-nos una mica,em seguit baixant per uns curriols per la part de la ciutadella,em tornat a pujar per mas carbó, un cop adalt em fet alguns curriols per la part de can sureda o cap a banda dels vivers i ja allà ens em retirat cap casa a rentar les bicis que havien quedat les bicis i nosaltres bruts i molls com senglars de passar per curriols. Això si amb ganes un dia de tornar a repetir els curriols i fer-ne d'altres que ens em quedat amb les ganes.
Fins el pròxim diumenge bikers!!!