diumenge, 9 de novembre del 2008

Ei!bon dia bikers.
Avui ha sigut un gran dia, en el sentit que ens ho em passat molt bé, i ens em tret el "mono" que tenien de diumenge passat,que amb el temps que feia varem escursar la ruta. Avui a la granja, quan em estat tots de fer el café inflar rodes,etc; em començat anant cap a st.genís això si pujant pel costat del reverter II,que pel costat de fustes esteba el camí estava tallat,un cop a st.genís em anat direccio st.susanna passant pel pont àntic que hi ha, i d'allà cap al tallafoc. I ara ve la part més bona. De adalt del tallafoc em baixat lo que la cursa de st.susanna ens va fer pujar(aquelles pujades que mai s'acabaven).Unes baixades adornades de fulles caduques i unes basses de fang que feia que disfrutessim com uns autentics "bikesenglars" pel bosc. VEURE VIDEO !!!! I un cop abaix,cap a "Can Dieta" que hi ha gana. Fins el pròxim diumenge bikers!!