diumenge, 16 de novembre del 2008

Sortida per les muntanyes de miralles

VEURE VIDEO !!!! Ei!bikers,avui ha sigut una d'aquelles sortides que no s'han de perdre.Em començat amb poques ganes,un costipat l'altre amb fred etç.I em dit mode i manera de fer passar el fred,"pujem cap a miralles!" per la part de st.genís que toca el sol i amb el sol i les pujadetes se'ns passarà el fred. I dit i fet cap allà.Ens ha costa una mica hi havia alguna pujada bastan trencada en algún escaló que hi havia em fet algún peu però ha anat molt bé i em suat una mica i tot de la calor que passavem.Un cop adalt em acabat pujant a la torre de vigia d'incendis que hi ha adalt de tot que per allà no hi passem gaire sobin. Un cop feta la assenció a miralles de dret cap a "Can dieta" que hi havia gana.Pel camí com veureu en el video hi ha agut algun petit incident amb les basses de fang i algun petit descuit amb aterrisada inclosa que ha fet que em tingut un esmorzar de lo més distés amb molta conya afegida i amb una tornada molt riallera. Fins el pròxim diumenge bikers!!