diumenge, 8 de maig del 2011

Sortida a Argimon

Ei! bon dia, Avui em sortit d'hora amb el nostres amics de Tordera.Els de Palafolls em equedat sortir de la granja a les 6:30h direcció Tordera tot xino xano.I avança de les 7h em arribat a Tordera ha on em començat la ruta,primer direcció maçanet de la selva,els estanys de sils,riudarenes fins a st.Coloma de farners, a on em fet una paradeta per treure roba i cap a amunt a Argimont.Fins la cruïlla del turó d'Argimon erem:Josep,2xRamon,2xPere D,Blas,Joan,Albert,2xDavid i Rafa.I em acabat pujant adalt tots menys en Josep i Ramon tots dos de Tordera que ja volien anar tornan.La pujada ens ha recordat un Cadiretes pel terreny i el tipos de corva en pujada.En general la ruta molt maca.Un cop adalt unes fotos i cap a casa.Em tornat per via directe amb alguna caiguda inclosa,però amb cap ferida importan. Ens veiem el pròxim diumenge,que també quedarem amb els nostres amics de Tordera,haveu-re a on ens portaran,gas!gas!gas!