diumenge, 1 de maig del 2011

Sortida al Corredor

Ei! bon dia bikers, Avui ha sigut un dia memorable,em sortit al voltan de les 7h.ja amb una roda punjada del sr.Ablert,i amb incorporació del st.Antonio a la colla que avui ens ha deixat a tots amb un pam de nas. La sortida l'hem començat pujant les ferreres amb també una altre punjada a la roda de'n Francisco i vinga amunt que fa pujada.A l'esplai em fet el primer reagrupament,un cop em sigut tots vinga avall cap a st.marti. I a st.marti em fet una petita caixalada que el diposit ja ens marcava que volia "teca", una petita rojada a les cames amb 6 en 1, perqué no s'engarrotin i cap a vallgorgina. Em tingut sort que també avui feia molt bon dia. I mentres pedalavem anavem xerran i anavem també coneixen el sr.Antonio que ens ha confesat que la sortida més llarga que havia fet havia sigut anar al vilar amb btt i que avui s'havia animat a venir que li feia molta il.lusió anar al corredor. I tots ens em quedat parats lo bé que anava i lo balent que era. I si,si un cop a Valgorguina cap amunt al corredor.Allà en Jesus ha posat la directe ja que havia d'estar aviat a casa.Ha sigut el primer en arribar adalt i quan la resta de la colla encara estava pujant ell ja vaixada amb la operació tornada a casa a preu fet! molt bé crak avui has sigut un autèntic líder de la btt, i els altres xino-xano cap amunt, anant aguantan les llargues pujades.Un cop adalt tots(menys en Jesus que ja estava de cami cap a casa), la foto de rigor i cap ha esmorzar que ja molta gana. I en tornan per canviar un mica de ruta i ja que també hi havia algun membre de la colla que li començaven a pesar les cames, em fet el mitic tram de collsacreu per carretera i cap a casa posant també la directe. En general una sortida molt completa que han sortit al voltan de 9okm.en que l'ambient com sempre ha sigut molt maco i amb molt bon temps. Ens veiem el pròxim diumenge haveu-re que farem,salut força a les cames i gas!gas!gas! FOTOS ESMORZAR ! VEURE RUTA !