diumenge, 30 de gener del 2011

Parets de sant genis i curriols pantanossos avall!

Ei! bon dia, avui ruta curta però intensa.Em sortit una mica més tard al voltan de les 9h i no teniem ganes d'anar massa lluny i em anat a veure les parets de miralles si s'havien mogut de lloc. Només començar em tingut un ruptura de la patilla del canvi del sr.Rafa que ja ha tingut que fe la volta cap esmorzar a Palafolls que el sr.Francisco la acompanyat per poguer arribar bé.com tots sabeu st.genis es un laberint de corriols i corriols. I la resta em seguit amunt,amunt i amunt. fins despres de la pujada ensimentada que ha pogut amb tots nosaltres que encara no estem del tot en forma. A! recalcar el mariquita Jesus que ni tan sols a volgut provar la pujada ensimentada i ha fet la volta pel voltan de la pujada,ai,ai aiiiii! aquet Jesusssss!! I un cop adalt em provat un curriol avaix, que ens ha portat per uns curriols enfangats amb xeregais i vaixades varies.Que ens em divertit molt i també una bona enfangada no ens la ha tret ningu. Ens veiem la proxima setmana que anirem cap a l'estany o llac de la brinxa que normalment anomanem......