diumenge, 25 de juliol del 2010

Gran sortida al llac de st.martí

Ei! bon dia bikers,avui ens em llevat d'hora i em anat a la granja que avui estava plena que no s'hi cavia d'amics que sortien en bici.Semblava un autèntic punt de trobada de bikers. Els que voliem anar cap st.marti, ens em posat en marxa direcció st.susanna.Ha on em quedat am el sr.Manu allà em començat a pujar 4camins,l'erola.En aquet punt ens em partit i en Ramon i Francisco han anat ja cap avall! i la resta cap a l'esplai i el llac.I després vinga amunt al restaurant que no ha estat res! En Josep avui ha estat imparable tota la estona, sembla que portés un motor a reacció. Un cop em arribat tots adalt al restaurant em anat cap a l'esplai,font dels ocells i cap a la plaça st.Andreu i acaban a malgrat al bar Antonio, lloc que gairebé sempre anem a l'estiu. Ens veiem la pròxima setmana,haveu-re que farem. Salut i força a les cames,gas! gas! gas!