diumenge, 8 de novembre del 2009

Sortida cap a hostalric i cap a "Can Lucas"

Ei ! bon dia bikers, Avui com sempre em quedat a les 8h.a la granja per fer el cafe i a les 8:30h sortir i com últimament;però això de sortir puntuals no sempre passa,i avui amb la arribada infraganti del sr.Josep. Em sortit tots junts cap a Hostalric,em anat per tordera,barri st.Andreu i pujant per les ferreres fins a la cruilla de roca-rossa,ha on em fet una paradeta per reagrupar-nos i decidir si pujavem la urbanització o provar una adrecera que hi ha a l'altre bessant del turó. Al final em decidit fer la adrecera que ha resultat una mica més llarga del que em pensava,però bé de seguida ja ha vingut la baixada a on en una curva el sr.David.R ha estrenat ja la bici al fer un "superman" a terra,però no hi ha hagut cap d'any d'importancia,alguna rescadeta.I bé cap a vall que fa baixada a acabar d'arribar a hostalric. Al arribar a hostalric hi ha hagut diverses opinions per quin cami tornar,l'únic que hi havia clar era no tornar pel cami que haviem vaixat(La tornada hagues estat una miqueta dura..). Al final em fet un cami nou que ha estat bé fins a adalt de fogars.En aquet punts el grup anava una mica estirat i uns quans ens em estraviat i al final teniem els bodells que roncaven i ens em anat directe cap a can lucas ha fer un sr.Esmorzar seguit d'un bon cafetó. Doncs,bikers fins el pròxim diumenge! Salut i Força a les cames.gas! gas! Fotos Esmorzar !!!! Veure Ruta !!!!