dijous, 5 de novembre del 2009

Escapada per Valmanya i el Tallafoc de st.Susanna

Ei bon dia! bikers, Avui ens em escapat uns quans de la colla i em anat a fer una volteta per la zona de tordera. el dia com sempre a començat puntual a palafolls a les 9h,en direcció tordera ha on haviem quedat amb al sr.Albert.R i el sr.Dani.M per anar a fer una volteta.Em començat pujant per valmanya al cami paral.lel que hi ha fins al camp de quiwis.Ha on em agafat el cami per acabar de pujar l'esglesia.I ens em fet una foto.En aquet punt en acabat de pujar el tallafocs per la zona de st.susanna. A dalt del tallafocs em fet una mica la tartulia si vaixar o no el tallafocs i al final s'ha decidit que si.Jo eh fet la volta per el lateral fins abaix i eh fet la filmació per després penjar el video i els amb gran destresa l'han vaixat com podreu veure en el video. I d'abaix al tallafoc cap a baix per els salt de plaça les bruixes que tan ens agraden i que ja feia un temps que no feiem. Fins diumenge bikers,Salut i força a les cames. VEURE RUTA !!! VEURE VIDEO !!!!