diumenge, 4 d’octubre del 2009

PASSEJADA PER LA ZONA DE PINEDA!

Ei ! bon dia , Avui em anat a estirar una mica les cames després de la selenika de la setmana passada. Em quedat a les 8h,ara ja que el dia és més curt i es comença ha estar bé en el llit. Avui em tingut la sorpresa a la granja,que ens em retrobat part de la colla que feia dies que no veiem i també la Nuria i l'Adolfo. Després de xerrar un mica amb tots i posar-nos al dia de les rutes que havien fet tothom em discutit que fariem avui, i al final el grup de'n Jose,Pere,David.R i Alex a sortit amb intenció d'anar a la creu de Canet, la Nuria,l'Adolfo i un biker més que no ser el nom cap a Maçanet i nosaltres(David,Josep i Jesus), cap els boscos i curriols de pineda can Carreres,els senglars etc. La sortida nostra ha anat molt bé, em començat pujant can carreres,em baixat per un currio i despres em pujat direcció els senglars, en aqui ens em enmerdat pujant un curriol que era impracticable, amb tot ple de pedres groses i sueltes(cami de cabra) i quan ens em cansat d'escalar em agafat la primera adrecera que em trobat i ens anem ennat cap a esmorzar directes al bar antonio, que ja se li va acostan el fi de temporada al acabar-se en mica en mica la calor. Bé, ens veiem el pròxim diumenge bikers, salut i força a les cames, gas! gas! FOTOS ESMORZAR !!!!!