diumenge, 27 de setembre del 2009

SELENIKA ! AL ATAQUEEEERRRRR!

Hola molt bon dia bikers, Avui el dia ha començat llevance molt d'hora.Ens em llevat cap a les 4 de la matinada per començar ha esmorzar i cap a les 5 marxar a Navarcles. Quan em arribat encara era negra nit, em aparcat la furgo i cap al pavello a buscar els dorsals,això si ja de bon mati començant a pujar unes bones rampes a peu per anar treien la son. Un cop els em tingut em fet un suc i una pasta a la granja del costat, i cap a descargar les bicis i colocar els dorsals. I ja cap al punt de sortida a agafar poscicions. Quan em arribat el punt de sortida encara no hi havia massa gent i ens em colocat força endavant,ha on ens em trobat els nostres amics "bastaix" de malgrat de mar i par de l'equip blandense de blanes.I a les 8h casi en punt una traca de petars i gas gas! a la maquina a fer la selenika haveu-re si acavem haviati ens ananem a dinar! La sortida ha sigut bastan estressant un miler i pico de bicicletes sortin a la vegada amb ganes de pedalar,uuff !! a mi en un moment ma vingut just de no caure quan un altre biker ma fet un cop al manillar i gairebé no hi havia espai per maniobrar al have-ri tans de ciclistes junts, però un cop passat això,a les primeres rampes i sobretot al passar un embot que hi ha al agafar un caminet una mica estret la cosa ja s'ha anat estirnat i ja hi havia més espai per pedalar. Per no extendrem massa perqué en 107km de marxa donen molt de si,direm que el circuit per lo general era de molt malt pedalar al circular sobre roques i no podies badar ni un moment,també remarcar que al final hi havia unes bones trialeres en que en una em tingut que baixar tota la colla. Un cop em arribat a meta, cap a rentar les maquines, cargarles a la furgo,una bona dutxada per relaxar els musculs i cap a dinar i buscar la camiseta.I vinga a dinar que hi ha molta gana. Tambe dir en quan a opninio que tinc al ser la primera vegada que hi participo,que el nivell dels bikers en aquesta marxa és bastan alt i el ritme que es pedala per ser una marxa tan llarga també és molt alt,més de lo que em pensava siguent sincer. CLASSIFICACIÓ !!! Nosaltres que aquest any ens em preparat una mica i alenys jo avui ja no podia fer més del que he fet(pedalant en pujada i baixada tot lo que donava i fent només un avituallament),vam quedar al voltan de la posició 500 i 600 de 1313. Vinga ens veiem la proxima setmana(volta una mica més tranquileta), Salut i força a les cames! gas!gas! VEURE RUTA!!!!! * FOTOS DINAR!!!! WEB SELENIKA !! VEURE VIDEO !!!!