diumenge, 30 d’agost del 2009

PUJADA URBANITZACIÓ ST.GENIS DE PALAFOLLS I CAP AMUNT A HORSAVINYAR

Ei ! bon dia bikers, Avui jo hi en Jesus, em sortit sols a la aventura. Em començat puntuals a les 7h.del mati direcció st.genís de Palafolls ha on em pujat tota la urbanització per escalfar una miqueta(deunidó quines pujades hi havia,ja no me'n recordava). De adalt la urbanització em acabat de pujar a la torra de guaita, ha on ens em fet la foto. I vinga cap a vall a plaça les bruixes i cap avall els salts que tan ens agraden. D'allà baix a valmanya em pujat per un cami al costa ha on hi havia el pi gros. cap a agafar el cami d'horsavinyà a les ferreres.En el impas d'agafar el cami em volgut probar un cami que ens ha agradat per agafar adrecera,però em quedat cardats quan ja semblava que estavem adalt.Al quedar tallat per una valla d'una finca privada,però bé, nosaltresm amb ganes de pedalar em tornat cap avall al cami de les ferreres i cap amunt a horsvinyà. I per si no teniem prou em anat direcció l'esplai i em baixat pel cami dels ocells i cap al bar Antonio que hi havia una gana de "senglar". Cal remarcar que en el bar antonio em tingut una sorpresa.Em trobat d'estranqui un membre de la colla que s'ha escaqueixat de la sortida i estava just davant el xiringuito banyanse a la platja"Qui punyetero està fet,jaja!". El sr.Enrique,ja l'hem apretat haveu-re si torna aviat que el trobem a faltar a les nostres files del grup. Fins el pròxim diumenge bikers. Salut i força al es cames,Gas! gas! VEURE RUTA !!!!!