dissabte, 29 d’agost del 2009

CREU DE CANET

Ei! bones bikers, la cosa avui a anat puntual com sempre. Em sortit de la granja de palafolls a les 7h del mati direcció malgrat de mar, a on haviem quedat amb la resta del grup i em anat cap a can feliu a st.susanna a fer un cafetó. D'allà em anat direcció pineda i cap a can pallofa, a on em començat a pujar a plaça st.andreu i llavors avall per les torrenteres cap a st.cebrià. Un cop atravessat el camp de minigolf em començat a fer la escalada per vistamar i la famosa creu de canet,que com sempre hi han unes vistes expectaculars. I vinga cap a esmorzar a st.cebriar a una terraseta que hi ha al entrar al poble a mà dreta i cap casa. espermem tornari pròximament,encara no sabem si farem la marxa dels nostres amics jabalibikers. I fins aviat a tots.Salut i força a les cames! I demà tornari que em de acabar de fer la posta a punt per la selenika.Gas! gas! VEURE RUTA !!!!