diumenge, 14 de juny del 2009

sortida palafolls turó de l'home per pla fins a st.celoni & sortida per st.susanna de'n Josep i en Jesus.

Ei ! bon dia bikers, avui ha estat un dia d'una gran sortida de germanor entre els amicsbttpalafolls i els bastaixbtt , amb una intensa calor i moltes ganes de tornar a arribar al cim del turó de l'home. Els amicsbttpalafolls, em començat la jornada quedan a les 6:30 del mati a la granja a on em fet el cafetó i comentar com seria la jornada del dia.I cap a les 7h em anat als vins massens a on haviem quedat amb els bastaix. Quan ens em trobat tots em posat fil a la agulla direccio tordera per anar cap a st.celoni,per pistes que són bastan planes que van vorejan l'autopista. Quan em sigut a st.celoni, em fet un "tentenpie" per acabar d'agafar energies i afrontar el turó almenys amb les piles una mica més cargades. I cap amunt que fa pujada. En el transcurs de la ascensio cal dir que em fet alguna parada per estirar musculs i picar alguna cosa fins a l'altura de la cascada que hi ha bastan a dalt del turó aproximadament a uns 1000 i pocs metres d'alçada. A on amb la poca aiuga que vaixada ens em refrescat i omplert els diposits i botellins d'aigua. I cap a dalt de tot que ja hi han ganes d'acabar d'arribar. -Almenys en a mi per les dos vegades que he fet aquesta ruta,arribo a dalt amb unes ganes de vaixar de la bici.al ser una ascencio tan llarga arribes que no saps com sentarte de mal que fa el cul i avui a part de la calor o més ven dit la xafogor que feia l'ambient-. I un cop adalt i ven fet les fotos de rigor cap a campins a dinar que hi ha gana.Avui em anat a un restaurant que es diu "Can pons" a on hi em menjat molt bé. I un cop tips cap a casa a fer una bona dutxa i desquensar, que demà es dilluns i s'ha d'anar a treballar. Fins el pròxim diumenge,salut i força a les cames! FOTOS ESMORZAR !! VEURE RUTA !!! Sortida per santa susanna: Quan en Jesus o en Josep m'enviin la cronica la penjo.Vinga us la estic esperant...