diumenge, 21 de juny del 2009

1ª trobada de germanor,tot un èxit!

Ei ! bones bikers.Avui em fet la 1ªtrobada d'amics btt palafolls, amb un exit de participació, han vingut gran part de la colla i també s'ha ajuntat els ginetabikers. El dia ha començat com sempre a la granja de palafolls, a on en mica en mica ha anat vinguent tot el grup. Un cop em sigut tots,em anat arrancan motors cap a tordera per els plans(moli de'n puigvert,etc), en arribar a tordera em anat direcció el barri sant andreu i direcció valmanya per el cami que hi ha paral.lel.Un cop arribat a la mica de bassa que hi ha em anat pujant cap al tallafoc de st.susanna per els sals nous(Jerga del grup),i avanç d'arribar em baixat cap als caballs,però envers d'acabar de baixar em anat cap a quatre camins i d'alla ja cap a baix que hi ha gana, cap al bar antonio. La jornada en general ha estat molt bé,em tingut un ambient fresquet al ploure la nit passada, i moltes branques i fulles ens anaven refrescant al passar-hi, tret d'alguna romaguera a la part final del curriol.També a destacar el gran ambient de gresca de part de tot el grup assisten amb ganes de tornar a repetir la trobada. Esperem repetir la trobada més endevant,gràcies a tots per la assistencia i el bon ambient aportat. Fins el pròxim diumenge bikers,el pròxim diumenge en principi anirem a Tossa de mar, la sortida es una mica més llarga però també es molt maca. Ens veiem,Salut i força a les cames,gas! gas! gas!