diumenge, 26 d’octubre del 2008

Sortida a st.Martí del montnegre

Ei!bikers avui com sempre em sortit de la granja de Palafolls cap a les 8h. més ven dit cap a les 9h,després de petar la xerrada i que arribés tothom.Coses que de a vegades passen. -Quan em sigut tots inclossos els més petits em anat per st.genís direcció cap a l'erola com es poden apreciar en les fotos.Un cop allà,per cert em anat a bon ritme, ens em anat cap a st.martí directament que tothoma ja estava afamat i no estaven per tonteries d'anar a fer el llac, tot i que era en teoria la ruta pre-establerta. I un cop alla a disfrutar d'un bon -VEURE VIDEO !! xurrasco,botifarres,truites,etc. que tot en el restaurant de st.martí ho fan molt bó. Un cop ja esmorzats cap a casa, això si una mica més tranquils que amb el suc de raïm anavem més suaus,be vull dir els més grans,els petits van veure aigua. I be, fins els pròxim diumenge bikers, us hi espero a tots a la granja amb ganes de pedalar i bon humor que mai no falti! poder el pròxim diumenge intenterem fer el llac,que aquesta setmana al final ens l'hem saltat. Adeu!!