diumenge, 14 de setembre del 2008

Retrobada de gairebé tot el grup d'amics btt Palafolls.

-Bones a tots els bikers, que normalment miren aquest blog. Avui ens em retrobat gairebé tota la colla despres de bastant de temps,per ser més clars d'avanç de l'estiu. La ruta que em fet avui ha sigut d'aquelles que en podiem dir "arrecladetes".Em començat tranquils anant cap a Tordera i pujant per el cami paralel al de valmanya,en tota aquesta zona la gent a pogut començar a calentar perqué no tinguessin rotura de fibres,etc. Després em fet unes cuantes pujadetes més fins que em arribat en el desviament del tallafoc per agafar el cami dels salts,en aquesta zona ja hi ha agut problemes d'alguna bicicleta amb problemes tècnics i algun membre amb cansament muscular(en Javi ja estava fart!i volia anar cap avall!).I després de tot això, ja tothom em anat volant cap a "can dieta" que hi havia molta gana. VEURE VIDEO Fins el pròxim diumenge bikers