diumenge, 20 de març del 2011

Sortida nostàlgica al llac de st.marti del montnegre

Ei! bon dia, avui en Rafa i jo en David em fet una gran sortida al llac de st.marti.Per començar ens em llevat d'hora i em començat a sortir de la granja a quarts de vuit del mati,direcció les ferreres i amunt amunt que fa pujada, adalt a la cruïlla d'horsavinya,allà em girat cap a l'esplai.Un cop a l'esplai em esmorzat una mica, fins que ens em trobat un grup de bikers que també volien anar al llac i tots junts com bons amics em anat avaaalll,avaalllll! fins al llac.La baixada al llac avui ha sigut per mi com la de fa molts anys que no vaixava amb la quantitat d'aigua que hi havia,tota la estona la anaves escoltan fluir per rieres,saltans etc.. En les rieres finals l'aigua superava l'eix de la roda de la bicicleta haguent de posar els peus per sota a l'aigua per seguir pedalant i avançant. Una cosa impressionant.També ha destacar algun tram de vaixada una mica complicada per les pedres, avui em tingut varies caigudes sense masses ferides. I un cop avaix vinga cap adalt de st.marti que no ha estat res.A st.marti les cames ja començaven a pesar algun membre de la colla i anar fent com puguem fins a l'esplai,horsavinyar,l'erola,coll de porc,Tordera i cap a casa. Que el pròxim diumenge ja farem més,per avui ja en tenim prou.... Ens veiem,salut i força a les cames,gas!gas!gas!!