diumenge, 18 d’abril del 2010

Vinga va! Cada diumenge aigua.Avui volteta per Tordera i cap a Can dieta

Ei! bon dia bikers, Avui ens em llevat amb ganes d'anar amb calça curta i jersei tamb d'estiu i al treure el cap per la finestra em canviat els que ens em adonat del temps,per tapar-nos una mica més. Em començat al voltan de 7:30 del mati amb intenció d'anar a Hostalric, fins encara no sortir del poble ja ens em mullat una mica i em pensat en quedar-nos més per aqui no enfiant-nos del temps que en qualsevol moment podia fer un rujat. I em anat direcció el barri st.Andreu de Tordera. A on em anat per el gr92 fins a l'altura del cami de coll de porc que em anat cap el tallafoc i d'allà d'alt agafar els salts fins a can dieta. Ha on em esmorzat i trobat en David.R. , en Joaquim R. i en Pere D. que també estaven esmorzant. I en sortin tots han anat cap a casa menys en David B. i en Josep A. em fet un Castell de Palafolls afeginti unes trialeres de vaixada que jo una mica més m'enporto un arbre caigut,jaja i també destacar la trobada amb els ginetas pujant el castell i baixant per la ciutadella amb els qui em estat parlan una mica de tot plegat. Doncs bé bikers, haveu-re si la setmana que bé el diumenge tenim una mica més bon dia i ens deixa fer un llac de st.marti o algo per l'estil.Salut i força a les cames,gas! gas! gas!