dijous, 12 de novembre del 2009

Volteta per blanes(besant avaaaaaalll!!)

Ei !! bon dia bikers, Avui uns quans de la colla ens escapat per fer una sortideta per la zona de blanes. En principi el punt de quedada avui era a intorfrisa(cruilla en la carretera de Blanes a Tordera) a dos quarts de deu.Però els de palafolls em tingut que esperar una mica als amics de tordera que s'havien quedat amb els llensols engaxats. Però bé quan ens em retrobat tots em anat direcció els diposit de blanes,el sr.Dani M. a molt bon ritme la resta anavem a rebufo seu, i cap amunt. Un cop em estat adalt de la pujada de mejico, ens em fet la foto de rigor i vinga em anat en direcció al poblat iberic,però amb un trencan que hi ha em girat a l'esquerra i cap avall que fa vaixada. Aquesta es una vaixada molt ràpida ens agrada molt perqué tambe es una mica revirada i avui el terra estava molt bé,hi havia aquella humitat en que la roda s'agafava de primera.No cal dir que vaixada el més bé anava era el sr.Alber R i la resta anavem al radere. I vinga un cop feta la volteta cap a casa que la tarda haviem d'anar a treballar. Ens veiem bikers,Salut i Força a les cames. Gas ! Gas! VEURE RUTA !!!