diumenge, 1 de novembre del 2009

DE CRONOESCALADA A SORTIDA DE GERMANOR

Ei! bon dia bikers, El dia avui ha anat en general molt bé,en principi haviem d'anar a la meta de la juguesca que hi havia en un bar de pineda per arribar adalt de la carretera esfaltada de calella direcció horsavinya,però hi ha hagut algun imprevist que ahora d'ara encara desconec i s'ha anulat o posposat.Avui a dins la granja,el sr.Jesus ens ha obsequiat amb uns adhesius molt macos com podreu observar en la foto de la meva bici i també, com podreu apreciar,avui a la granja erem una bona colla i si us fixeu en la foto de'n Francisco i en Jesus,avui en el casc de'n Jesus porta un suport per una camera,llastima que la camera li faltava bateria.Ja veureu en les pròximes sortides quins videos sortiran,ja veure ja! Em sortit de la granja al voltan de les 8:30 del mati direcció malgrat i pineda per pla tot xino-xano. I un cop a pineda cap amunt per la riera fins a st.pere de riu. En aquet punt el sr.Jordi ha tingut que girar cua que avui tenia algun compromís i la resta de la colla em anat direcció plaça st.Andreu passan per tres termes. En el punt de la plaça ens em separat,una part de la colla ha anat cap a la creu de canet i la resta em anat cap ha horsavinyà,pasant per el cami de la font dels ocells. I un cop em estat a la hermita de l'erola cap a vaig a can dieta ha esmorzar que hi ha gana i ha veure una miqueta d'aquell acuarius vermell que tan bé senta.L'unic imprevist que em tingut durant el dia,es d'una ruptura de cable de canvi del sr.Jose que em pogut solucionar i acabar d'arribar a can dieta. Doncs vinga Srs,fins el pròxim diumenge,Salut i força a les cames! Gas ! gas! gas! FOTOS ESMORZAR !!!