diumenge, 25 d’octubre del 2009

curriols sant genis

Ei bon dia bikers, Avui podem dir que ja em començat la temporada de rutes una mica més curtes, però per ser mès curtes són menys intenses. El dia a començat puntual a les 8:30h a la granja amb una mica de confusió per part meva amb el tema del canvi d'hora.Una mica més hi em presento una hora avanç(sort de mirar el 3/24 mentres esmorso). Un cop em sigut tots,cap a sant genís que falta gent! Em anat xino-xano fins arribar el pont de l'autopista ha on em fet una paradeta per conectar la camara del sr.Eduard, i vinga gas a la burra! Em anat fent curriols com podreu apreciar en el video,encara que després em vist que la pròxima vegada em de millorar la fixació;fins arribar en un punt ha on em xerrat una mica amb els caçador que em trobat coneguts del nostre municipi.Que estaven esmorzant un bon entrepar seguit d'un bon raig d'acuarios d'aquell que li agrada tan el nostre amic Pere(el masagista de la colla). I tot seguit em acabat de fer els curriols, que em anat direcció a can dieta,quan també em tingut la grata sorpresa de trobar els nostres amics "ginetas bikers",ens em explicat una mica la ruta de cada colla i cap a esmorzar i agafar forces. Fins el pròxim diumenge bikers,Salut i Força a les cames,gas! gas! FOTOS ESMORZAR !!!! VEURE VIDEO !!!! VEURE RUTA !!!!