dissabte, 15 d’agost del 2009

CAP EL CORREDOR! GAS!GAS!

Ei ! bon dia bikers, Avui ha estat un gran dia,hem començat a fer la posta a punt per la selenika. Em arrancat motor a quarts de set del mati i em quedat a les fires de malgrat de mar que ara està de festa major.Em començat amb alguns entrevancs de la meva bici que feia alguns sorolls de la pastilla de fre posterior,però un cop solventats cap amunt a l'erola. I d'allà cap a st. marti(+-8:30mati), i vinga cap a vall a vallgorguina. S'ha de dir que fins aqui el ritme era força bó però sense apretar massa. I Vinga de vallgorguina menjar unes barretes o substancies caloriques i cap el corredor,en tot el tram aqui si que el ritme a pujat sobretot de'n josep i en manu que han collat a la resta del grup, després hi havia en jesus una mica mes ofegat i jo al final que avui no era el meu dia i mo he agafat en calma xino-xano cap amunt.A dalt he amb arribat una miqueta avanç de les 10 del mati amb el podium seguent: 1-Josep,2- Manu, 3-Jesus, 4- David. I vinga un refresc i cap avall que lo d'avui mes que una ruta de passeij,és una ruta de preparació o sigui vinga somi. A! em fet en vaixant una paradeta al Dolmen genil que hi ha al costat del cami,amb la foto de rigor esclar! i cap avall a Vallgorguina i cap amunt fins al restauran de st.marti. Amb una apretada en les rampes finals, en els que els hi he ensenyat una mica les dens ha en Josep i en Manu per animar la jornada. I vinga ha esmorzar una miqueta que ara ja són al voltan de les 12h i ja hi ha gana. I en sortin del restaurant cap a casa a fer una bona dutxa i descansar una mica. Vinga fins diumenge que bé, que també farem una bona ruta,poder no tan llarga però si intensa. Salut i força a les cames,gas! gas! que la selenika ja la tenim aqui! -FOTOS ESMORZAR !!!! VEURE RUTA !!!!