diumenge, 11 de gener del 2009

Volteta per la font del boter i Tordera

Ei! Bon dia bikers, avui em tornat a començar a possar la màquina apunt després d'aquestes festes i també a cremar totes aquestes calories i turrons que es menjen. Em començat la ruta de la granja de Palafolls fins a st.susanna per pla,d'allà em trencat per on s'acabava la carrera de st.susana,nosaltres em començat a pujar direcció font del boter cap a munt.Un cop adalt em anat cap a st.pere de riu i en aquesta zona em comentat la jugada per si anavem a la plaça st.Andreu o quatre camins i al final com que ja començavem a tenir gana i no voliem allargar gaire la ruta(particularment estavem una mica ganduls avui),ens em anat cap a quatre camins i "Can dieta"a esmorzar una mica i petar la xerrada. Ens veiem el pròxim diumenge,Salut i Força a les cames,gas,gas! -VEURE VIDEO ! -FOTOS ESMORZAR !