diumenge, 6 de juliol del 2008

Ei! Bon dia craks,Avui em fet una bona volteta si més no bastan intensa.Per començar em pujat gairebé adalt de tot de st.genís per miralles, que com tothom ja sap de per aqui la zona són unes quantes pujades bastan dretes;després em baixat uns corriols per mig a bosc fins al barri de st.andreu de Tordera. Em fet una botifarra a "can dieta"(cliqueu aqui) on ens em retrobat al sr.Victor que avui s'havia adormit. I després ens em tornat cap a la muntanya pujant pels corriols de la zona de valmanya fins al cami dels cavalls.
Que avui baixan pels cavalls per fi,quan baixavem em vist els pont Romà {Molí d’en Jordà (Molí d’en Rufo)} que hi ha a la banda esquerra gairbé avaix de tot i llavors ja cap a casa.
Esperant ja el pròxim diumenge tornar-hi.
- Fins el diumenge que bé craks! VEURE VIDEO DEL DIA!