diumenge, 27 de març del 2011

Gran sortida de Germanor a Can carreres una mica remulla da per Aigua.

Ei! bon dia, com diu el títol avui sense tenir-ho preparat ens em ajuntat una gran colla de bikers a la granja de Palafolls. I ens em posat d'acord per anar direcció a plaça st. andreu, però tal com veiem el temps que ja començava a caure alguna gota,em girat per l'esquerra atrevessant una petita riera que algu ja ha pogut notar al peu que l'aigua era força fresca, cap a amunt a can carreres. Un copa adalt ens em ajuntat tots sota alguns pins que ja començava a ploure una mica més, i com a vegades passa hi han opinions per tots a l'hora de fer.Uns quans ens em anat a casa amb la familia ja que no semblava que anés a parar de ploure,uns altres han acabat de pujar a la plaça st.Andreu i els altres a esmorzar.Una mica de tot baixa,però en general molt bé i un ambient molt maco,amb ganes de repetir.Haveu-re si per això el proxim dia fa més bon temps. Doncs vinga fins el pròxim diumenge que farem el circuit de la cursa de pineda.Salut i força a les cames, i aneu entrenant que el corredor s'acosta cada c op més!