diumenge, 13 de febrer del 2011

Sortida a la soca centenari de santa maria del Montnegre.

Ei! avui em fet una gran sortida a la soca centenaria del montnegre, això si amb molts problemes tècnics, el qui no li fallava el desviador del plat li fallava el desviador del canvi. Però be tot i aquets problemes que em pogut solucionar més o menys em acabat d'arribar a l'erola i després a l'esplai i a la soca. En allà ens em partit uns quans han anat ha esmorzar a st.marti i la resta que estavem una mica tocats ens em tornat per la font dels amics fins ha calella que desde allà feia tot baixada. En mica en mica aquest any sembla que serem un bon grupet que estarem en forma. En aquets moments no es pot afluixar en l'entrenament de entre setmana perque sinó quan arribem a diumenge no paren d'aberi garrotades a les pujades. Ha destacar el gran canvi del sr.Rafa que esta fet tot un Indurain i en Joquim i Paco També. Doncs vinga ens veiem el pròxim diumenge! que poder tocarà un Tossa de mar. Salut i força a les cames.gas!gas!gas! fotos esmorzar!