diumenge, 21 de novembre del 2010

Sortida a la torre de miralles & Sortida a Tossa.

Ei ! bon dia,Avui com cada diumenge a les 8h mes o menys fem el café a la granja i cap a les 8:30h comencem a posar-nos en marxa direcció st.genis de Palafolls, un cop allà comencem a pujar la urbanització tot xino-xano almenys jo que ja feia un temps que no tocava la bici,que ara fa poc he tingut la satisfacció de tornat a ser pare. El ritme avui ha estat bé almenys la sensació que he tingut no ha sigut ni una sortida de costellada, ni una d'aquelles que sembla que estiguem en una cursa.I un cop adalt la torre de vigilancia d'incendis ens em fet les fotos de rigor i després em baixat cap a la plaça les bruixes baixant els salts que tan ens agrada. Quan em arribat a Can dieta el grup s'ha estirat com sempre, amb ansies d'anar ha esmorzar i em tingut l'honor de trobar part de la colla dels Jabalibikers ha on ens em fet unes fotos i esmorzar junts. Ens veiem el pròxim diumenge salut i força a les cames,gas!gas!gas! FOTOS ESMORZAR! Cronica de'n David R.: Bon dia companys!!! Avui hem sortit puntuals a les 8 del matí direcció Tossa amb l'intenció de pujar a cadiretes. Quan érem a l'altura de lloret hem trobat a la colla del gimnàs on han tingut un problema tècnic i un company a hagut de tornar cap a casa. Allà hem continuat tots junts direcció Tossa i un cop arribats entre que ens decidiem si pujavem a cadiretes o no, la gran majoria a optat per quedar-se a esmorzar i dexar-ho per un altre dia. La tornada ha estat normaleta, uns han fet part de muntanya i d'altres per carretera. Fins la pròxima!!!!