diumenge, 12 de setembre del 2010

Ruta nova a st.coloma de farners

Ei! bon dia bikers, avui em tornat a quedar amb els nostres amics de Tordera. El dia ha començat aviat a les 7h del mati sortin de la granja de Palafolls direcció Tordera,ja amb algun petit canvi de ritme per anar calentan l'ambient. A les 7:15h puntuals al punt de trobada de Tordera a Cepsa i vinga a recollir els últims companys i ja agafant velocitat de creuer cap a massanet de la selva.Avui semblaven quasi bé un "peloton" de la volta espanya.I vinga quan em arribat a massanet em agafat el cami cap a riudarenes,mallorquines.En aquet punt hi ha hagut un petit canvi de plans,envers d'anar a l'esparra a una ermita que està adalt d'un turó em anat a st.coloma de farners, que és una mica més planer, aixi alguns de la colla també han anat més bé. I vinga anar fent per camins que no haviem passat mai, amb bones i diverses vistes. Un cop arribat a st.Coloma,em anat a la font que hi ha unes fotos de rigor com no podia ser menys i gas! gas! tornem cap a Tordera que ens espera can dieta amb les seves botifarres i aquest Acuarios tan bo que serveixen. Ens veiem el pròxim diumenge,suposadament a la marxa de fogars,alguns diuen a la curta altres a la llarga el diumenge que be ho veurem. gas! gas! gas! FOTOS ESMORZAR !!!! VEURE RUTA !!!!