diumenge, 5 de setembre del 2010

Gran marxa a st.cebrià de Vallalta

Ei ! Bon dia bikers, avui el dia ha començat aviat, en principi haviem quedat a l'estació de tren de Malgrat per anar a canet o st.pol en tren i acabant d'arribar a st.cebria.Però em arribat tots puntuals a les 7h del mati a l'estació... i em dit vinga va! gas! gas! cap a st.cebria amb bici que ja ens dona temps d'arribar i agafar les inscripcions i si,si cap allà. I amb por d'arribar tard i quedar-nos sense participacions em apretat una mica es aixi, que em arribat avanç de les 8h. em sigut els primers en arribar.Em fet les inscripcions hi ens em esperat a la sortida. I vinga, que ja comença la marxa.Això si em fet la marxa curta, avui ens ho em agafat en calma,també per voliem arribat aviat a casa. Em fet una ruta molta anant cap a les basures de calella i vaixant les torronteres. Ens em fet les fotos de rigor una bona butifarra, un bon ambient amb els nostres amics els "Jabalibikers" i agafar la bicicleta cap a casa que no ha estat res. Ens veiem la proxima setmana si no hi ha res farem ruta nova amb els nostres amics de Tordera que ens estan ensenyant rutes per la part de girona. Salut i força les cames Jabalibikers! ja podeu repetir la marxa quan vulgueu,gas! gas! gasssss!http://1.bp.blogspot.com/_2apO8z8bXb8/TGRQTyo7SyI/AAAAAAAADP8/ARVAAIGYq_Y/s1600/LOGO+SAMARRETA+en+JPEG.jpg

1 comentari:

Anònim ha dit...

eiii!! ha estat un plaer trobar les classificacions a la vostre pagina...gracies!!!
be animeu-vos a fer-ne una de marxaaa!!!i si voleu assesorament compteu amb els vostres clubs veins!!!esterem encantats!!

anims i gaaas!!!
att.
Albert Brunet